Vrije dag NY. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Patricia - WaarBenJij.nu Vrije dag NY. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Patricia - WaarBenJij.nu

Vrije dag NY.

Blijf op de hoogte en volg Patricia

02 Oktober 2014 | Verenigde Staten, New York

Vandaag konden we zelf onze dag invullen. Die is begonnen met iets langer slapen. 7.30 ging de wekker Om samen met "ons" groepje te ontbijten. Daarna hebben we de Hop On Hop Off bus gepakt naar het zuiden van NY! Brooklyn Bridge uitgestapt, overheen gelopen en natuurlijk foto's gemaakt. Door Chinatown en Little Italy gelopen. De Hop On Hop Off bus terug gepakt voor naar het hotel. S' avonds stond boottocht op het programma als optionele excursie. Met de taxi gegaan, want je bent niet in NY geweest als je niet met de taxi bent mee geweest. Boottocht was mooi met alle verlichting aan. Ook eindelijk het Vrijheidsbeeld gezien. Na de boottocht zijn we naar The Empire State Building gelopen en hebben we vanaf etage 86 van het uitzicht over NY kunnen genieten. Daarna zijn we wat gaan eten en hebben we onze laatste avond aan de bar afgesloten. Morgen onze laatste paar uurtjes en dan zit de vakantie er al weer op! Slaap lekker.